گروه تولیدی اسپیس سازه

اجاره و فروش انواع سازه های اسپیس فریم

 

برای اجاره اسپیس فریم و یا مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

09122115907

انواع اسپیس فریم

house_6309492


سالن و سوله

scaffolding_1286588


غرفه سازی

stage_5136619


استیج

cobweb_501706


طاق نصرت

مراحل ساخت و نصب اسپیس فریم

خدمات شرکت اسپیس سازه

اسپیس فریم

این شرکت با توان تولید سازه‌های نمایشگاهی اسپیس فریم در دو نوع صاف و قوس (کرو) در ابعاد استاندارد به همراه بست های پروانه‌ای به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کند. کلیه سفارش‌های خارج از ابعاد تولیدی بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود. اسپیس فریم‌ها از لوله‌ با قطر 16 میلی متر با ضخامت ورق 1 میلی متر با رنگ کوره الکترواستاتیک یا آبکاری و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

فروش اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم (space frame) و بست اسپیس فریم به‌صورت کلی و جزئی صورت می‌گیرد. سازه نمایشگاهی اسپیس فریم در دو نوع آبکاری و رنگی تولید می‌گردد. بست و قفل اسپیس فریم‌های تولیدی اسپیس سازه به‌صورت پروانه‌ای تولید می‌گردند که قابلیت نصب را در حالات مختلف اسپیس فریم دارا می‌باشد.اسپیس فریم‌ها دارای طرح و اندازه‌های متفاوتی می‌باشند که قابلیت تولید اسپیس فریم در ابعاد خاص نیز امکان‌پذیر می‌باشد.نصب اسپیس فریم توسط بست مخصوص اسپیس فریم انجام می‌گردند.خرید اسپیس فریم نمایشگاهی برای اشخاصی که از اسپیس فریم به‌طور مداوم استفاده می‌نمایند مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.فروش اسپیس فریم نمایشگاهی توسط اسپیس سازه در حداقل زمان ممکن انجام می‌گیرد.ساخت و تولید سریع اسپیس فریم نمایشگاهی از اهم مزایای آن می‌باشد.

photo1696774544

اجاره اسپیس فریم

گروه تولیدی اسپیس سازه برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره اسپیس فریم (space frame) با قیمت ارزان و مناسب نموده است، تا مشتریانی که قصد خرید ندارند بتوانند از اسپیس فریم اجاره‌ای برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند.
اسپیس سازه با ساخت غرفه نمایشگاهی اقدام به اجاره غرفه نمایشگاهی توسط متریال اسپیس فریم می‌نماید. توسط اسپیس فریم اجاره‌ای می‌توان در فضای باز و بسته غرفه نمایشگاهی ساخت.

تصاویر اسپیس فریم های اسپیس سازه

خدمات اسپیس سازه

آخرین نظرات

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ